Bende de bir pozisyonda rakip kafayı vurdu top kalenin tam ortasından girdi ama filede bi yerde delik vardı galiba dışarı çıktı ve hakem aut kararı verdi :)
Hatta tekrarını falan izledim ben mi yanlış gördüm diye ama yok resmen gol. Tekrar görüntüsünü kaydedemediğim için gönderemedim buraya.