SiNBaD_ Arkadaşlar bir arkadaşın ofsayt pozisyonu vardı benze işte bende de oldu sizlerle paylaşmak istedim.Başka hakem hataları varsa paylaşmanızı dilerim.Benim ofsayt pozisyonu ama biraz daha ince.Hem sizlere sorayım bu ofsayt mı?
Grandmonster attınmı yedinmi? şaka şaka valla bende bikere barca ile ilk atakta atmıştım ama dk kaçtı bakmadım
SiNBaD_ Arkadaşlar bu iş uzun sürecek bu güzel pozisyonun fotolarını görmek isteyenlere msn adresim: boaught17@hotmail.com
SiNBaD_ Sonradan karar değiştirip yapayım dedim.Ve Roy Keane şov. Roy Keane'nin topuy havalanıyor. Top kaleye yöneliyor. Veee top dirrekte patlıyorr!!! Ve gol beklerken ne oluyor top geri dönüyor ve Dida hatasını kapatıyor Nasıl sizce pozisyon?
bigben3 arkadaşlar , rakip takım bana faul yapınca hakem serbest vuruş wermiyor. bn faul yaparkenden de sarı kartı çakıyor . sizde de böyle olaylar oluyur mu_?
w.rooney arkadaşlar hakem hataları olması daha iyi daha gerçekçi oluyor gerçektede hakemler hata yapıor...bu arada wayne rooney de çok güçlü olmuş elerine sağlık
SiNBaD_ Aslında TSL'yi koymamaları şimdi çok büyük ayıp olmuş.Hata yapan hakemler oluyor da bunların TSL hakemleri olmaması çok garip bir olay.:hihi::hihi: Neyse espriyi geçelimde bu hakem hatalarını oyun hatası zannedip başka yollara başvurmayın.Bu hakem hatalarının olacağını EA kabul etti.Yani oyun gereği olabilir.:D:D:D:D:D
SiNBaD_ Evet rooney çok güçlü olmuş.Rooney'le bir gol atmıştım.Anlatayım.Şimdi topu ortasahadan "A" ile Ronaldo'yla karşı kaleye attım.Rooney kaleci Dida'nın önünü kapattı.Kaleciyle birlikte yükseldiler.Ve gooool.Tüm futbol oyunlarında kaleciler hep hava toplarını ya alır yada yumruklar.Bu sefer nasıl oldu da attım?Garip doğrusu :D:D:D:DLink işte 2 tane pozisyon var.Bu linki Fifa 2006 da sut formunda da sunmuştum. http://rapidshare.de/files/4628506/Fifa_06_demo.rar.html
thetekin benm de bi pozisyonda kaleci topu kalenin içinden çıkardı.. resemn goldü ya! keşke screen alsaydım yaw.. bu çok saçma bi bug olmuş doorusu.
fatih zoro benimki pek hakem hatası sayılmaz hatta hakem mükemmel pozisyon topu taç çizgisinin üstünde gidiyor topun tamamı geçmediği için taç vermedi bende şaşırdım taç diilmi die ama tekrarına baktım gerçekten topun tamamı geçmemiş