Hala demo ilemi uğraşıyosunuz ya hayret valla. Millet oyunu hatmetti. World cup a geçti.
Y a bune yam server kapalı galiba msn den gönderiri misin?
HALLOWENNN@hotmail.com:D
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: