abicim yapmışsın güzel ama ben şimdi oyuna giriyorum kıck of açıyorm
-----------------------------------------------------------
1.hertakım açıldı :)
-----------------------------------------------------------
2.ama yukarıda stad yerine söle bişey gösteriyor daha doğrusu yazıyor "file not found" bunu nasıl düzeltçem abiş
-----------------------------------------------------------
3.abi oyunda maça başlamaya çalışıyorum açılıyor işte sol üst tarafta file not found yazıyor gene bide maç başlamıyor
-----------------------------------------------------------
abicim yardımcı olursan sevinirim
-----------------------------------------------------------
---------Mete-Kaan----------------------------B-J-K-------