masterran Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Ayıptır sorması sen neden herşeye karışıyorsun? Her konuda garanti bir eleştirin , bişeyin var kendi işine baksana... Sanane ki elalemin Msn listesinden!!! :mad: ya iki dakka bana şu lafı demeyin be bıktım....kime ne desem kırk yılın başı hemen neden her yere eleştiri yazıyosun neden her şeye karışıyosun yazıyo......ya kardeşim benim her şeye burnumu soktuğumu nerde gördün, artık 2 günde bi mesaj anca yazıyorum zaten, saçmalamayın.... bu lafı diyip aklı sıra "masterran karşıtları" nı harekete geçiricek...
cracks Orjinal Mesajı Yazan: masterran ya iki dakka bana şu lafı demeyin be bıktım....kime ne desem kırk yılın başı hemen neden her yere eleştiri yazıyosun neden her şeye karışıyosun yazıyo......ya kardeşim benim her şeye burnumu soktuğumu nerde gördün, artık 2 günde bi mesaj anca yazıyorum zaten, saçmalamayın.... bu lafı diyip aklı sıra "masterran karşıtları" nı harekete geçiricek... yok yok :D iyi huylu bi uşaksın :D bu arada yularda bi akadaş msnimde emoctionslar göz kmüo die .msni sil.tekrar yükle.yeni indir.ama.hemde farklı dizine yükle..gçicektir die düğşünüırm
Engin-gs Az önce öğrendim. Uyuyan bir kişi benim pencereyi açamayacağına göre ; resim bazen çıkıyor , bazen çıkmıyor demektir :)
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: cracks ama size bi ipucu.(msnden biraz anladıım için yasıom)birinin sizi silip silmediini örenmek için güze bi yöntm var. ARAÇLAR->SEÇENEKLER->GİZLİLİK bölümüne gelin.orda sizin listenizdeki kişileri görceksiniz.soldaki listeden herhangi bir kişinin üstüne sağ tıklayın.eğer "sil" yazısı açıksa yani tıklanııyorsa o kişi sizi listenizden silmiş demektir.eğer tıklanmıyorsa.silmemiş demejtir. Eyvallah kardeşim saol , senin sayende gerçek dostlarımın kimler olduğunu öğrendim :p Tabi bu işin şakası ama kimin sildiğini öğrenmek iyi oluyor!
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Eyvallah kardeşim saol , senin sayende gerçek dostlarımın kimler olduğunu öğrendim :p Tabi bu işin şakası ama kimin sildiğini öğrenmek iyi oluyor! Gerçekten öyle ha.Ben de gördüm gerçek dostlarım kimlermiş.
Eagle-Eye o "sil"in gözüküp gözükmemesi olayı her zaman sonuç vermiyor yalnız beni silmediğinden emin olduğum birine de sağ tıklayıp baktığımda yazının çıktığını gördüm. o yüzden çok daha kolayı var hiç herkese tek tek sağ tık yapıp sil yazısı gözüküyor mu falan diye uğraşmadan gizlilik sekmesine geldikten sonra "kimlerin sizi kişi listesine eklediği gösterilsin" yazıyor onun yanındaki görüntüle butonu direk gösterecektir. ;)
masterran Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye o "sil"in gözüküp gözükmemesi olayı her zaman sonuç vermiyor yalnız beni silmediğinden emin olduğum birine de sağ tıklayıp baktığımda yazının çıktığını gördüm. o yüzden çok daha kolayı var hiç herkese tek tek sağ tık yapıp sil yazısı gözüküyor mu falan diye uğraşmadan gizlilik sekmesine geldikten sonra "kimlerin sizi kişi listesine eklediği gösterilsin" yazıyor onun yanındaki görüntüle butonu direk gösterecektir. ;) ordaki liste bana pek doğru bilgi vermiyo gibi geliyo ama neyse...
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Ayıptır sorması sen neden herşeye karışıyorsun? Her konuda garanti bir eleştirin , bişeyin var kendi işine baksana... Sanane ki elalemin Msn listesinden!!! :mad: mesaj sayilarina bakarsak senin baya bi susman gerekir. sakin deme 3000 mesajin yararli diye hepsi bos cunku
siyahlabeyaz Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN mesaj sayilarina bakarsak senin baya bi susman gerekir. sakin deme 3000 mesajin yararli diye hepsi bos cunku Msj sayısı Az Olan Boş Konuşmuo Demek Mi oluo yane ? !! Ayrıca Sen BarıŞın DedeKtifiMisn ? sana Boş Gelio OlaBlir Oda Onu TakmAz YanE .. Ha BiDe İsTEdii Gbi Konuşurda ELeşTirirde KimSe KimseYi SusTURaMAZ..
cracks Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Msj sayısı Az Olan Boş Konuşmuo Demek Mi oluo yane ? !! Ayrıca Sen BarıŞın DedeKtifiMisn ? sana Boş Gelio OlaBlir Oda Onu TakmAz YanE .. Ha BiDe İsTEdii Gbi Konuşurda ELeşTirirde KimSe KimseYi SusTURaMAZ.. konuş be marlum kim tutar seni of beaa :D özlemişim lan seni :D
siyahlabeyaz Ben Öslemedim.. Ama Bi Bakiyİm dediem SilmişLermi harbiden SilmişLer Afferim Onlara =) GitMİşler Bide Dedim BakiYim Neler Oluyo . .. İmzada YakıYo Seni İzleSek Ne OLur BaKsana 3500 Ksür Msjın war Hepsi Boş PAuAHuahua
cracks Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Ben Öslemedim.. Ama Bi Bakiyİm dediem SilmişLermi harbiden SilmişLer Afferim Onlara =) GitMİşler Bide Dedim BakiYim Neler Oluyo . .. İmzada YakıYo Seni İzleSek Ne OLur BaKsana 3500 Ksür Msjın war Hepsi Boş PAuAHuahua sus lan.sanane 5000 msjda atarım 100000 binde allah allaaaaah :D marul ya.
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN mesaj sayilarina bakarsak senin baya bi susman gerekir. sakin deme 3000 mesajin yararli diye hepsi bos cunku Benim mesaj sayım sen dahil kimseyi ilgilendirmez. Moderatörler rahatsız olsalardı silerlerdi. Mesaj sayısına göre mi konuşuluyor burda?! Ayrıca benim masterran'ı eleştirdiğim konuyla senin dediğin konu arasında en ufak bir alaka yokk!!! Ben konularda sürekli muhalefet yaptığı için eleştirdim , sen bana mesaj sayına bak diyorsun!! Ne alakası varsa!!! :mad:
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Ben Öslemedim.. Ama Bi Bakiyİm dediem SilmişLermi harbiden SilmişLer Afferim Onlara =) GitMİşler Bide Dedim BakiYim Neler Oluyo . .. İmzada YakıYo Seni İzleSek Ne OLur BaKsana 3500 Ksür Msjın war Hepsi Boş PAuAHuahua Alla alla sanane hayret bişi ya.
CarlosSantana ya beyler şu saçma tartışmaları bırakın da soruları olan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışalım
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Msj sayısı Az Olan Boş Konuşmuo Demek Mi oluo yane ? !! Ayrıca Sen BarıŞın DedeKtifiMisn ? sana Boş Gelio OlaBlir Oda Onu TakmAz YanE .. Ha BiDe İsTEdii Gbi Konuşurda ELeşTirirde KimSe KimseYi SusTURaMAZ.. nediyon be kardesim ? cattik yaa, adama bak baris adama durduk yere laf atiyo ! ben barisin dedektifi degilim ama eskiden beri bos mesajlarla unlu biri oldugunu biliyorum ama sen Barisin avkatimisin ? ? ??
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Benim mesaj sayım sen dahil kimseyi ilgilendirmez. Moderatörler rahatsız olsalardı silerlerdi. Mesaj sayısına göre mi konuşuluyor burda?! Ayrıca benim masterran'ı eleştirdiğim konuyla senin dediğin konu arasında en ufak bir alaka yokk!!! Ben konularda sürekli muhalefet yaptığı için eleştirdim , sen bana mesaj sayına bak diyorsun!! Ne alakası varsa!!! :mad: sen adama durduk yere niye laf atiyon gozune mi batti muhalefetlik yaptigi ? ?
siyahlabeyaz Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN nediyon be kardesim ? cattik yaa, adama bak baris adama durduk yere laf atiyo ! ben barisin dedektifi degilim ama eskiden beri bos mesajlarla unlu biri oldugunu biliyorum ama sen Barisin avkatimisin ? ? ?? Hyr Ben Barışın 12 Senelik ArkAdaşIYım Ona söylenen Söz Banada Söylenmiş Demnektir. .. BarIş Boş Msjlarla Ünlü DemişSin buraya Anlamlı Msjlar YAsmak ZoruNdamı Kimse? Burda Ülkeyi VatanıMI kurtaRıyoRuz ? Dalga Makara yapıyoruz BırakDa o kadar olsun
siyahlabeyaz Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Alla alla sanane hayret bişi ya. ArkadaşıM Ben Cracks A ŞAka YapYoRum anlamadın Galiba ? :cool:
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Hyr Ben Barışın 12 Senelik ArkAdaşIYım Ona söylenen Söz Banada Söylenmiş Demnektir. .. BarIş Boş Msjlarla Ünlü DemişSin buraya Anlamlı Msjlar YAsmak ZoruNdamı Kimse? Burda Ülkeyi VatanıMI kurtaRıyoRuz ? Dalga Makara yapıyoruz BırakDa o kadar olsun tamam bende bisey demiyorum zaten yazarsa yazsin ama baska kisilere bu konuda artislik yapmasin ozaman