msnde o zamanla gerçekleşen bişe.hatta siterseniz bi kişi ile deneme yapın.bi msjı yazdıktan 10-15 sanie sora gönderdiiniz kişie gidio msj.ilk anda ama.yani bağlanma sorunu oluo.bide benim msnde 275 kişi var.ve hemen hemen bi anda 45-50 kişi çevrimiçi oluo.ve o soldaki resimlerin heme hemen hepsi gözüükoüo.3-4 kişi gömüo.ozaman bu 42 kişi penim penceremimi açmıd dememk oluo :)
ama size bi ipucu.(msnden biraz anladıım için yasıom)birinin sizi silip silmediini örenmek için güze bi yöntm var.
ARAÇLAR->SEÇENEKLER->GİZLİLİK bölümüne gelin.orda sizin listenizdeki kişileri görceksiniz.soldaki listeden herhangi bir kişinin üstüne sağ tıklayın.eğer "sil" yazısı açıksa yani tıklanııyorsa o kişi sizi listenizden silmiş demektir.eğer tıklanmıyorsa.silmemiş demejtir.