arkadaşlar önemli olan o varlığa nasıl hitap ettiğimz değil, ortak şeyi kast etmemiz. Ben ister Allah derim, İster Tanrı, ister Rab, istersem Hebeley gibi bişey derim. Sonuçta kast edilen şey yüce yaratıcı.
Not:
Tanrı'nın sözlük anlamı, yüce, bir, hiçbir şeye ihtiyaç duymayan
herkesin tapındığı şey onun TANRI'sıdır.
Budistlerin Tanrı'sı Buda'dır mesela. Müslümanların Tanrı'sı da Allah'tır. Tanrı yok ama Allah var, çok tezat bir cümle oldu