Kur'an'da Allah denilen varlığın 99 isminden biri de Tanrı'dır. Dincimiz bizzat o sayfayı fotokopi çektirip getirmişti bilmeden atıp tutmayın.
Tanrı; yaratıcı, bir, tek, yüce varlık anlamına gelir ve Allah denilen varlığın bir bakıma bir sıfatıdır.
Konuya gelince,
Tanrı, bence, insanların beyninde yaşayan bir şeydir. Ynai düşünün dünyada insan olmasaydı, "Tanrı" kavramından haberi olacak biri olabilir miydi?