pardon geç açılmaz yarın açılıyor hava da güzel kar yağıp kar tutsa ortalığı diyebilceğimiz durumda yok sayılı gün çabuk geçer
-Connect- Geç falan açılmıyor maalesef, kilitliyorum. Birkaç ay sonra kar yağdığında " Yarın okullar tatil! " konusunda görüşmek dileğiyle... :)