ewt beyler bugün show haberde gördüm işcilerin maaş alma günü yaklastı içinmi ne okulolar bi hafta gec acılcakmıs cünkü işcilerin maası gec alında için okul esyalarını alamıyorlarmıymıs neymis öle bisiler duydum
allah razı olsun bi işcilerden.. :sarhos: :meksika: :drapeau: :mesale: :bengal: :yahoo3dk: :dedikodu: