arkadaşlar kesinlikle bu kimsenın başına gelmemiştir...
ben türkiye karşımadaki portekizle oynuyodu.. herif atak yaptı bana..orta sahayı bıraz gectı.. radara bakmış kaleciyi gormemiş..şut cekti.. kale bomboş.. ve gol oldu.. sonra replay yaptık.. atak başından beri.. (yani replay başladığından beri) her kareyi tek tek inceledik ama rüştü hiç bi karede yok,herif bırakmış kaleyi gitmiş ama nerde oldu belli değil..
sanki kuş oldu uctu.. kale bomboş..
sonra santra oldu, rüştü geri geldi..
o sırada karşı masada fb ile başka bi takım mac yapıyodu.. acaba dedim rüştü o maca mı gıttı diye ama :)) merak etmeyin her ne kadar cok fazla oyun oynasamda o kadar da delirmedim henuz ehuehue..