gs***forever Orjinal Mesajı Yazan: erdij Donanımhaber forumlarında birisi şöyle demişti ondan olabilir gol attığında top kale çizgisini geçer geçmez oyunu durdurursan bir gol daha ekleniyo. Bunun gibi bişeydi. hadi yaa bende hep öle yaparım grerken gıcıklıına durdururum meer o yüsden miş saolun kafayı ycektim :D:D:D
Zeus6 Orjinal Mesajı Yazan: EpSoDy bu olay dün akşam basıma geldi bende wolf 3 kuruluydu weyurkey 3 kurdum tabi online oynadığımda takımlar karısıyodu tekrar wolfa gectim gecerkende kit server ı düzenlemeyi unuttum milan bayrağı var ama gs kadro ve formalarıyla sahaya cıktım yani anlıycağınız baya karıstı oyun deneme yaparken besiktas fenerbahce özel mac actım buna inanamıycaksınız ama önder turacının omuzlarında kocaman 3 boyutlu bir kartal vardı ilk gördüğümde sok oldum bu birdağa cıkarsa kopyalayıp burada yayınlarım baya komikti :D bjkde de birinin basında kopekbalıgı var daha once yapılan bir patchde italyan takımları yerine türk takımarı konmus isim forma italyan takımları kadrolar sadece türk futbolculardan olusuo o patchi geri yüklemistir :D
alperenash bende bir arkadaşın verdiği save dosyası var.cihanın başında köpek balığı önder ve gilardinho nun başında yılan var
harunyildiz Biraz önce Arsenal le Juventusa karşı oynuyordum. Ben sağ taraftaki kaleyi koruyorumdum. Topu ceza saham içerisinde çıkarmaya çalışırken hakem düdük çaldı. Bana foul verdi zannettim. Daha sonra hakemin penaltı noktasını gösterdiği video çıktı. Olurmu şimdi bu penaltı derken bi baktım juventus lu oyuncular hakeme itiraz ediyor. penaltı yetmemiş bide kart istiyolar dedim. Sonra topun başında Henry i görünce daha bi afalladım. meğer penaltıyı bana vermiş. Oyun sağ tarafta oynanıyorken. Sol taraftaki kaleye penaltı verdi.
schnakenpopanz kardesimle mac yapiyordum, dakika 70., o fenerbahceyle ben chelsea le oynuyordum. o 2-0 öndeyken, ben sut cekdim, kaleci celdi, ve birden hakem bitis düdügünü caldi. 20 dk önceden. sahada taskinlik da yokdu ;-)
ginobili Orjinal Mesajı Yazan: alperenash bende bir arkadaşın verdiği save dosyası var.cihanın başında köpek balığı önder ve gilardinho nun başında yılan var ee zaten saç modellerini açtırırsanız oyunda bunlar çıkıyor.bu garip deilki...
Ronaldinho1983 Herkes yazmis bende yazim benim basimdanda bi ilgin olay gecti hani bizde oynuyozya. Takim BARCA oyuncum ET"O firrikik kullanacak ben ayarlamisim tusumu yonumu oyuncunun sag eli kalbinde ziplaya ziplaya topa gitti ve oyle vurus yapti. Bence buda ilginc.
Emptyrean Ben de GS ile bir anadolu takımıyla maç yapıyodum ve bir ara pası attım. Kaleci bir defans oyuncusu ve benim Necati aynı anda topa koşmaya başladık. Tabii 6 yıldızda her zaman olduğu gibi kaleci ve defans oyuncusu benden hızlı olduklarından topa ilk onlar ulaştı ama birbirlerine girdiler. Defans oyuncusu sakatlandı kaleci de o çarpışmada topu tutamadı haliyle ben de yanlarından topu alıp boş kaleye gönderdim. Necati'nin gol sevincini izlemeyi bekliyordum ki video olarak kalecinin defans oyuncusunu haşladığı sahne geldi. Baya bi laf etmişti.
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: aragor http://www.rapidshare.de/ ŞU RESME Bİ BAKIN dalga geçiosun heralde :D :D
Ronaldinho1983 Evet arkadasim gordum mondi gol atmis necati hakan ustunde gol sevinci yasiyolar hehe :D :D :D
stormburak Türkiye ile avrupa kupası maçı yapıyodum benim dışımdaki 7 kullanıcıyı computer yaptım 1-0 gerideyken son dakikalarda okanla dip çizgiye indim orta yaptım ama orta cok yavaştı buffon topa doğru dönüp kucağına alacaktı ki top buffonun kucağını delip geçti sonra hakan topu tamamladı böyle kurtarmıştım paçayı.