KG (1999 A KADAR SF OYNADI DOGRUDUR)
TD (NEFRET EDİYORUM AMA ÖLE NAPALM ADAM SÜPER)
VE jermaaaaaaaaaaiiinnne OOOOOOOOOOOOOOOOO'neeiiiiillll
bir pacers fanatiği olarak tek geçerm. bu adam Shaq ı da durdurdu , wallaceların 2 sinide yedi, gittikce kolların bacakların şişmesine rağmen son iki sezonda 12 kilo kas almasına rahmen hala boyuna göre müthiş sıcrama yetenegine sahip uzundur. tabi garnette ii sıcrıyo ama hafif adam sonuçta.
bu arada sölemeden edemiycem allah nba federasyonunun cezasını versn. bu kadar taraflı cezalar verilmez. 11de 10 giden pacersı ki bu maçlar arasında miami ,deplasmanda bide pistons ve celtic galibiyyetleri varken o yılın en ii savunmacısı secilen ron arteste sezonboyu jermaine ve stephen jackson a 25 er maç ceza verip ipimizi çekti. onlar gelince 5 maç daha tinsleyin önderliğinde maçlar kazanıldı ama oda sakatlanıp yalan olunca pacers de gitti. en çok millera üzülüyom çünkü okadar emindimki sezon sonunda o çok istedii şampiyonluk yüzügünü takacaktı.
oh be nekadar dolmusum