Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905
Şuanı buanı mı war adam 3 oynamış geldiginden beri son 2 sene 4 e kaymış ama hala 3 oynuyo canawar gibi.. ALL STAR MACINA NERDE CIKTI :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
shadow_fk başka bi cevaba gerek yok.Kg'de keyfinden pf oynamıyo heralde.Takımda pf olmadığından pf'ye kaydı.Bu sene griffin gelincede çoğu maçlar c bile oynadı.Garnett'in asıl pozisyonu sf'dir pf ile alakası yoktur.Hatta kg ilk geldiği senelerde nba boyunun uzamasından korkuyomuş.İçerde uzunlarla kapışıcağından dolayı.Halbuki bilmiyoda hepsini ezeceğini.
1.Garnett
2.Brand
3.Amare