şimdi bu konu hakkında bişeyler yazardım ama banlanmak istemiyorum. Ben herşeye rağmen türk takımlarının başarılı olmasını ister ve fenerbahçe de olsa desteklerim. nalum avrupada türkiyeye puan kaybettiren fb nin düşürdüğü puanları yükseltmek gene bize düşüyor....