Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10
Abi öyle hafife alıp da Trabzon'un durumuna düşmeyelim sonra. Rakip ne kadar zayıf olursa olsun hafife alınmamalı bence ;)
Trabzon ayrı Galatasaray ayrı...
İyi atak yapıyoruz, hatta Ümit Karan - Hasan Şaş ikilisi coştu ama gol de kolay yiyoruz... Malatya 2 tane atar, biz üstüne 5 tane atarız tamam ama bi takım gelir 3 tane atar, üstüne 5 tane atamazsın... Song-Tomas-Mondragon üçlüsü iyi yine lâkin ortasahada defansı destekleyen adam yok, Saido var ama o kaldıramıyo o yükü...