Beyler bisi sorcam ben makinaya format attım da ama sadece c ye d dekiler duruo photoshop fln şimdi girdim denedim söle bi hata verio nası düzeltebilirz bunu yeniden kurma gibi bi imkanımda yok bastan yüklemem gerekio bi bakın..
Your adobe photoshop user name,organization,or serail numbers is missing or invalid.The application cannot continue and must now exit..
ewt sorun bu acil yardım lasım :D