.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan Bu kafayla giden Bjk takımı ve Bjk taraftarı ASLA BÜYÜK OLAMAYACAK!!! böle konularda en son sizden fikir alırız biz sn bizim için meraklanma:) biz ztn büyük bi takımızzz.....:)
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan Bu kafayla giden Bjk takımı ve Bjk taraftarı ASLA BÜYÜK OLAMAYACAK!!! Sizle maçımız olduğu sürece bu iş böle gitcek...Siz artık kabullenin bitsin... Her zaman,her yerde,ne şartta olursa olsun bu iş böle gidecek...
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: âİ£T10 Sizle maçımız olduğu sürece bu iş böle gitcek...Siz artık kabullenin bitsin... Her zaman,her yerde,ne şartta olursa olsun bu iş böle gidecek... boşuna dalaşmayın fb'li arkadaşlarla onlar kendilerini türkiyenin real madrid'i sanıyor bırakın öyle sanmaya devam etsinler :D :D :D
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean™ boşuna dalaşmayın fb'li arkadaşlarla onlar kendilerini türkiyenin real madrid'i sanıyor bırakın öyle sanmaya devam etsinler :D :D :D Nereye kadar?Şurda kaldı 2 hafta...;)
siyahlabeyaz Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan Bu kafayla giden Bjk takımı ve Bjk taraftarı ASLA BÜYÜK OLAMAYACAK!!! TıN.. siz HalA HAyAl AlemlerinDe YÜzün ..