Orjinal Mesajı Yazan: sefillik
şu kesin bence 1 maç seyircisiz veya 1 maç sahası kapanacak bu kesin bilin. ama şu gerçek bjk taraftarına ne kadar ceza versen akıllanmıyor.
size geçen sezonki febe-antep maçını hatlatırım!!!! 2taraftar sahaya atladı rüştüye doooru gittiii noooldu aldınız mı ceza?? hyrr!!!!
ts nin bi maçydı gene bi kişi sahaya atlayp hakeme dooru gittii nooldu ceza aldı mı hyr!!!
daaa böle bir sürü örnek war..... :):):) şimdi bi kişi bizde sahaya atlamaya teşebüss etti die mi ceza verilecek:) eer böle bi zeza verilirse federasyonun da mhk nin de disiplin kuruluda hngi takmlı olduu ortaya çkacak.....