ben de ara sıra cm oynarken bayağı sinirlendiğim oluyor. karşımdaki takım benden daha iyi oynayıp beni yenerse şapkamı çıkarırım, ama atılan şutlarda 20-1 benim üstünlüğüm varken karşımdaki takım gelip beni 1-0 yenerse kafayı yiyorum.
mesela bugün brentford ile oynuyordum. chelsea ile bir maç yaptım. adamlar maç boyunca 4 atak yaptılar, 4 ü de gol oldu. hem de hepsi abuk sabuk defans hataları yüzünden. ben de uyuz oldum, monitörün düğmesine bir çaktım içeri göçtü. şimdi onu çıkarmaya çalışıyom.