arkadaşlar! biz malesef türk milleti olarak oyun oynamayı bile bilmiyoruz :( bu akşam int. cafede takıldım biraz ve gördüm ki oyun oynarken kişiler sinir oluyor,küfür ediyor hatta oyundan için kavga edenler bile var :( Oyun ların amacı bizi eğlendirmek,güldürmekistres atmak veya strateji oyunlarında beyin ufkumuzu geliştirmek değilmidir? ama malesef halk olarak bunu benimseyememişiz :( sizin bu konu hakkındaki görüşleriniz neler? sizinde çevreniz böyle mi? oyundan zevk almak yerine kavgalar,huzursuzluklar,moral bozuklukları mı oluyor?