Madem Zafer Biryol'a bu kadar ihtiyacınız wardı..
SERHAT AKIN' I NİYE SATTINIZ???????**
Gerçi süper oldu adam her maç şov yapıyo, kendini gösterebildi en sonunda.. Keşke anderlecth le aynı gruba dusseydınız de 2 3 tane de size taksaydı..
Zafer Biryol, daha yaşlı, daha yavaş, daha kötü top sürüyo, daha az teknik, daha tipsiz..
yorum sizde.