ya valla nabacaklar bu adamı. ziyan olur bizim fenerde bu serhat giremedi bumu girecek en son yedek forvet olarak alındı bence.anelka,nobre sakatlanırsa diye bi defans almadılar gittiler luciano ve ü.özat bi sakatlanırsa kim oynayacak defansta.buda var.