exiting Orjinal Mesajı Yazan: teknoboy valla ben ilk senede fb ile r.madride 17-0 koydum acı acıııııııııııııııııııııı sen madridin gerçek takımına (hilesiz) 17 koy ondan sonra gel bide benim fenere 34 koy :D :p