RubenMartin Gs nin başından Barcelonanın başına geçtim.. İnanılmaz bir kadro, 250-300 milyon dolar bütçe... Hiç bir rakip artık zorlayamıyor..Maçlar 4 0, 5 0. Hatta sevillayı 11-0 yendim.. Sonuçta artık fm den zevk alamamaya başladım.. baydı yani...
Dabulu gayet noral bayması fm nin en iyi yanı yenilmemeye çalışmak yenerken zorlanmak. her maçı yenince tabi ki zevk alamassın...
2ampara***Womanizer bende yeniden başladım update fb ile ilk sezon şampiyon oludm 3-5(beraberlik-yenilgi toplam) maç dışında galibiyetsiz maçım yok.cl de de çeyrek finalde elendim.2. sezonda 6 maç yaptım 1 yenilgim 3 beraberlik2 galibiyetim war ama daha zevkli geldi 2 sezon.
CrimE Hiç zevk vermez öyle bir oyun. Kötü bi takım almalısın bence. Bende GS den sıkıldım. Avrupada küçük bi takım alıcam 3. veya 2. ligden. Asıl zevki orda oyunun. CM03/04 de Real M.'i almıştım 17 sezon üst üste şampiyon oldum hiç boş geçmedim. Aklına gelen yıldız oyuncuların neredeyse hepsini aldım Henry vs.... Ama Fm de kafama dank etti artık öyle bişeyi hayatta yapmam asıl zevk küçük takımlarla büyük başarılar.... Ne yazdım be!
juzam valla bende fenerle başladım 2. sezonun sonuna geldim 2 şampiyonluk 1 uefa aldım o kadar zorlanıyorumki ligde acayip zevk alarak oynuyorum eskiden nerdeyse nağmağlup bitirirdim sezonu 2 sezon sonra bayardı artık oyunda 10 yıl oynarım valla
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: teknoboy valla ben ilk senede fb ile r.madride 17-0 koydum acı acıııııııııııııııııııııı hıhı hileyle çok güzel yapabiliosun 17-0..
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: teknoboy valla ben ilk senede fb ile r.madride 17-0 koydum acı acıııııııııııııııııııııı ss alabilir miyiz
@DR!@NO Orjinal Mesajı Yazan: teknoboy valla ben ilk senede fb ile r.madride 17-0 koydum acı acıııııııııııııııııııııı Nasıl koyabiliyorsun?Aklın alabiliyor mu senin... :confused:
soccerman Sen Real Madrid'in yıldız takımı ile oynamışsın. Hani var ya küçük çocuklar:D Hani Manchester United ile oynamıştınız ya. Onun gibi. Gerçi yıldız takımı bile yenemezsin o kadar farklı. Salladığın belli oldu:D:D:D...
RubenMartin 17-0 yendikten sonra ben bi daha açmam walla oyunu.. Ben 11-0 yendiğimde 2 hafta açmadım walla..
footer bende öyle bi oyundan zevk almam zaten ben valladolidle ilk senemde birinci lige yükselmiştim ama birinci lig de zorlandım:D 10 cu falan oluodum hep :cokkomik:
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: footer bende öyle bi oyundan zevk almam zaten ben valladolidle ilk senemde birinci lige yükselmiştim ama birinci lig de zorlandım:D 10 cu falan oluodum hep :cokkomik: ilk senende 10. olabilirsin, ama sonrası senin becerin.. :D
kamil07 kötü takımlar gerçekten zevkli oluo.cm0304de ığdırsporla oyuna başlamıştım 3. senemde zor da olsa 2. lig a kategorisisne yükselmiştim ama sonra big formatı yiyince gitti güzelim oyun(ne kadro kurmuştum be..)
tayyiphan kamil arkadaşım doğru söylüyor fuat çebinin üstün performansıyla ii gidiodu bncede güçsüz takımlarla daha zevkli.
tayyiphan Orjinal Mesajı Yazan: teknoboy valla ben ilk senede fb ile r.madride 17-0 koydum acı acıııııııııııııııııııııı ne güzel sallamışsın be dostum ufak at da civcivler yesin
CrimE 17-0 bişeymi bee. Ben Sivassporla Juventus'u yendim 35-0 hemde deplasmanda. :icon_lol: Çok komiksin tekno...
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ 17-0 bişeymi bee. Ben Sivassporla Juventus'u yendim 35-0 hemde deplasmanda. :icon_lol: Çok komiksin tekno... bende bursayı 38-1 ama jhileyle :)zaten sra oyunu kapadım.önceden hep hileli oynardım.zaten daada hile yapmadım.o oyundan sıra.
ta1fun Orjinal Mesajı Yazan: teknoboy valla ben ilk senede fb ile r.madride 17-0 koydum acı acıııııııııııııııııııııı ewet ewet hatırladım ama o filmin ismini çıkaramadım yaaa :D