burakclopedia http://rapidshare.de/files/4470768/gallery34.jpg.html buda sizin için bir ufo ve oyunda ayrıca bir ilginçlik buldum sniper ile aya dogri ataş adinca ay git gide buyuor
CrimE İnternetten Ufo indirmiş arabanın yerine koymuş.Olay bundan ibaret başka hiçbişey de yok. Ufo da yok :D:D:D
xxxxxxxxxxxxxxxx arkadaşlar yazının sonunda ben beni de bordo ya al demişim bunu yanlış anlamayın lütfen bu tamamen sizler için bordo ya sızıp sizlere bunu kanıtlamak için yazdım
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ arkadaşlar yazının sonunda ben beni de bordo ya al demişim bunu yanlış anlamayın lütfen bu tamamen sizler için bordo ya sızıp sizlere bunu kanıtlamak için yazdım eet doru soluo biz ayrı pencereden cj le konusuoduk
Big Brother Orjinal Mesajı Yazan: Kuva-i-zmiR merhaba arkadaşlar.bende bu ufoların yerini sorcaktim.radikal gazetesinin yazısını okumadan önce bende bir alman pc dergisinde ufoların olduğunu okumuştum.bölge 51 yakınlarında bir bar var.ve o barın arka odasında bir harita var.haritanın belli başlı yerleri yuvarlak işaretlerle belirlenmiş.ve haritaya biraz dikkatli bakıldığında GTA oyunun haritası oldugunu görüyoruz.yani bu noktalarda birşeyler olabilir mi acabA? gören varmı? İşaretlerde hiç bir şey yok ki :D :D :D :D :D