abi heryerde ufo yokkk diye bağırıyorlar(ör level son sayı)bunlar yine aksini iddaa ediyor bir ulasılık düşündümde.Bu ufo gören arkadaşlar oyuna hiç yama indirdiler mi?yani araba veya daha başka bişeyler..Çünkü ben oyuna Sky-line indirdim..ve hot coffee yaması da yanında geldi.belki gerçek budur.Kesin olan birşey var orjinalinde ufo mufo yokk...
NOT:Türkçeme bakıp hah buda buda mı bordo demeyin ben kıbrıslıyım...Zanı geni loo.
Bordonun netleri cavlanırsa böyle olur:)anlamını öğrenmek isteyen varsa yazarım...