ya benim anlamadığım birşey var.forumları iyice araştırdım.benide bordo ettiler.özellikle CJ birton laf geveledi durdu.biz oyunda ufo var mı dedik.sadece "ufo var mı?" dedik(!!!) aradaki farkı bir anlayın ilk önce.ayrıca yazıp çiziyorlar,madem ufo var kanıtlayın madem hayalet yok kanıtlayın diyorlar BAZILARI!!!!! Allah rızası için eğer yoksa siz kanıtlayın ya.ben sizden yazılı belge istiyorum.bekliyorum.ayrıca bordo konusuna gelince.sanırım el kaide gibi GTA konusunda sanal bir eylem grubu.bizi buna beş dakkada nasıl layık gördü birileri anlamıyorum.her yeni üye bordo ise millet ilk mesajını yollarken korkusundan yollayamayacak.ve bordo takımı konusunda bir ayrıntı daha.bireçok üyeleri varmış.bir sürü nickleri vs...... peki sizin bordo olamadıgğııznı kim garanti veriyor? belki sağ gösterip sol çakıosunuz.yeni üyeliklerle saçma sapan işler yapıp ESKİ NİCKLERİNİZLE kendinizi yalanlıyorsunuz belki de.sonra bizim gibi adamlara atıfta bulunuyorsunuz.adam ev yanıyor demiş,kimisi harita istemiş.bende bir harita koydum koymaz olaydım.belkide asıl bordo sizsiniz ha? milleti çamura bulayın devam edin bakalım.sanki GTA yı kendileri yapmışlar ermanla hıncal gibi başımıza kesiliyorlar.bu sahte,yok bu fake yok bu bilmem ne,yok bunlar bordo mor kırmızı eflatun!!!!! YA SİZ KİMSİNİZ ACABA!!!