ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Kreon123456 o kesin ufodur izlemedim ama öyledir kesin. Kuvai izmir pardon bordo bere ve kreon1234567 niye videoların isimlerine ufo yazyosunuz ufo olduğunu bilmediğinzi sölüyosunuz ama ama ismine ufo yazıyosunuz :p :D :D :D :D :D :D :D :D
PulC ya arkadaşlar bu ne ya ilkokul çocuumuyuz. biri yıldız çeker biri uçak al sana ufo der bide. allah allah. o 3-5 yıldız hergece çıkıo gtada . biride savaş uçaıını çekmiş. arkadaşlar birbirimizi kandırmayalım.
kreon1207 ben şahsen ufo olup olmadığından şüphelendiğim için ufo yazdım,çünkü burada onunla iligili konuşuyoruz dimi???
kreon1207 Bu arada ben kimseyi kandırmadım,yazdıklarıma en başından itibaren bakarsanız,ufo olduğunu idda etmiyorum dedim,sadece ne olduğunu sordum size...
ismet_nash ben ben ben gördüm bi ara bizim eve indiler çay felan içtik işte iyi yaratıklar aslında ha :D :D :D :D :D
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ iii lerde tuvaleti pis bırakıyolar temizlik alışkanlıkları yok :D:D:D:D:D:D :D :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:
__JackaL__ Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash birde gösterişi sevmezlermiş :D :D :D :D Haklısın, geçenlerde bende Mars'ın oralarda dolaşıom Cosmo(uzaylı ismi) ile karşılaştım dedi bana "N'aber abi nereye böyle" bende söyledim "yaf şöyle uzay mekiğime modifiye çekcem" o da cevap verdi "olm bi uzaylılar gösterişe önem vermeyiz bi delikanlı adamız" çok mu fantastik oldu ne? :D :D :D olm bırakın walla yaa ufo olsa ne olur omasa ne olur? Bende hiç ufo görmedim çünkü yok boşuna yoruluyonuz abi ;) bırakın onlarda kendince ufolara baksınlar çocukların hevesini kırmayın (zevkli şey aslında böyle gizemlerle uğraşmak :D )
celikeins o yıldızlar dikkatinizi çektiyse rockstar games amblemindeki "R" ye benziyor. sağalttaki yıldızda logodaki büyük yıldız.LÜTFEN her gördüğümüze UFO diye atmayalım.:)
xxxxxxxxxxxxxxxx ya bu bordo iice azıttı milleti kandırcağını zannediyo BORDO YETER ARTIK DEFOL GİT!!!!!
celikeins oyunun orjinalinde ufo mufo yok. abicim sen ufolu musun?marslı ya şu bizim bordobere? :D :D :hihi: :hihi: :sly: :sly:
burakclopedia http://rapidshare.de/files/4437059/still_11b.jpg.html işte size ufo artık bu bir gta san andreas ufosu değilde başka bir ufo konusuna dönüşsün sizde gerçek ufo fotoları yollayın