Arkadaşlar,biliyorum ufo konusu artık çorba oldu ama,ben bir siteden %100 save indirdim ve daha sonra bunları gördüm ama yanlarına hiç yaklaşamadım,çünkü gta nın sınırları dışındaydı,yani oyunun dışındaydı...Bunlar sizce ne??




Bu arada denizin üstündeyim ve bir gece bir gündüz çektim...
Buda gördüğüm yerdeki harita...
