Kuva-i-zmiR merhaba arkadaşlar.bende bu ufoların yerini sorcaktim.radikal gazetesinin yazısını okumadan önce bende bir alman pc dergisinde ufoların olduğunu okumuştum.bölge 51 yakınlarında bir bar var.ve o barın arka odasında bir harita var.haritanın belli başlı yerleri yuvarlak işaretlerle belirlenmiş.ve haritaya biraz dikkatli bakıldığında GTA oyunun haritası oldugunu görüyoruz.yani bu noktalarda birşeyler olabilir mi acabA? gören varmı?
CrimE Beyler bunlar da Bordobere olmasın yaw? Daha ilk mesajdan ufolardan söz etmeye başladılar. :p :scnbebek:
xxxxxxxxxxxxxxxx walla o resmi göndrenden şüpheleniyom oda bordo gibi türkçe ye uygun yazıo ha bu arada o harita ufoları göstermiyo ondan mike toreno nun çiftlik evindede var o zmn mike toreno ufo avcısı çok saçma bence bu topic kilitlensin ufoların olmadığı biliniyor konu açmaya ne hacet
xxxxxxxxxxxxxxxx bu arada siz bişi daa sölicem burakclopedia ve kuva-i izmir aynı gün kayıt olmuşlar anlayın işte
Ozan JK yok cj war öle bişey ben gördüm hani çölde warya girişinde ufo işareti olan kafe işte onun içinde war atmıyoz merak etmeyin oma o gösterilen noktalarda ufo olduğunu bilmiyom
xxxxxxxxxxxxxxxx tamam da biliyorum ama ufoları göstermiyo ondan mike torenodada var eee ya arkadaşlar rockstar bunu yalanladı tamam mı hala ufo var diye bize yutturmayın yeter artık
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ bu arada siz bişi daa sölicem burakclopedia ve kuva-i izmir aynı gün kayıt olmuşlar anlayın işte abi sende dedektifliğe mi başladın :D :D :D :p
burakclopedia bana olumlu yönde cevap yazan arkadaşlara tşkür ederim ufolar var bunu idda eden 10 15 kişi tanıyorum hepside oyun bitirmiş ve oyunun içini dışını bilen insanlar ama ufoya rastgelmişler kafenin yerini bilmiyorlar bende kafenin yerini size sordum
xxxxxxxxxxxxxxxx evet bende içini dışını biliyorum baksana celikeins evrenden everene atlıyo gta da :D:D
Kuva-i-zmiR ya cj arkadasım.sen neden bahsediyorsun? ben kimseye oyun yaptıgım falan yok.bizim sadece 2nickimiz var kardesimle biri EDIZICI biride BEN! lütfen camur atmayalım.anlıyorum sizi.bordobere davasınıda kardesim söyledi şimdi.ama yok öyle birşey
Ozan JK ya yazmışım ya işte oraya cj o harita war ama ufolar warmı bilmiom rockstar resmi olarak yalanladıysa haklısınız