Ben o agırlıklardan kullandım
tanesi 2 kg idi galiba..
Bİ BOKA YARAMIYO BENCE ( YADA BEN duzenlı kullanamadım :D)
ip te atladım zamanında.. faydası olduysa da gormedım.. kendimi bildim bileli 60 cm felan zıplıyorum.. boyum 1.90 ama iyi zıplayamadıgım için nizami potaya sadece tek el basıyorum..
Ama okulda 1 tane 2 95 mı 2 90 mı ne war her şeyi basıyorum :D zaten 1 tane degirmen videosu koymustum sanırım ;)
Orjinal Mesajı Yazan: HeDo
1.82 boyum 3.05 e vuruyorum fazla tartısmayalım artık bu konu hakkında 1 yıldır tartısılıyo cunku :D
ewet hedo da bi video yollamıstı kucuk topla basıyodu ama olsun guzel zıplamıs :)
Bu arada yemin ederim ki ayak boyunun yukselmeye dogrudan etkisi war.. topuktan deil ayak ucundan kesiliyoruz cunku..( benım 46 numara)
Abi bi de ben daha 17 yasındayım ama 2 3 sene once kullanıyodum agırlıkları :o bence bi zararı olmaz ama yararını da goremedım ben :P