wes(t)mac ayağa ağırlık bağlayıp zıplamanın boy uzamasına yardımcı olduğunu duydum şimdi ben ağırlık alıcam ama kaç kg alacağımı bilmiyorum siz kaç kg tavsiye edersiniz
shadow_fk Ben 15 yaşındayım ve koç bize 1 hafta boyunca 2şer kg ağırlıkla güznde 1000 den başlayarak son gün 4000 ip atladık..bi zararı olmadı ama çok faydası oldu kondisyon ve zıplama açısından
shadow_fk Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker yapma bence boy uzamasını engeller belki boy uzamasını engellediğini düşünmen çok saçma..neye dayanarak söyledinki bunu... ip atlamak zıplamaya ve kondisyona en çok faydalı olan şeylerden biridir
blackeagle8 gelismenz bitene kadar bnce agırlk falan takmyn boy uzamasını durduruyoms okul takımındayken bizde takıyodk hoca uyardı sonra bıraktk.Bide gecenlerde carsıda yürürken gördm elemanın biri takmış ağırlıkları geziyodu :D işi biraz abartmş
shadow_fk Orjinal Mesajı Yazan: blackeagle8 gelismenz bitene kadar bnce agırlk falan takmyn boy uzamasını durduruyoms okul takımındayken bizde takıyodk hoca uyardı sonra bıraktk.Bide gecenlerde carsıda yürürken gördm elemanın biri takmış ağırlıkları geziyodu :D işi biraz abartmş :) :) boy uzamasına bir zararı yok
Slamdunker2 Bene kısatabilecegini düşünüyorum.Şuan normal atlamak en iyiisi boyum 180 190 olana kadar tehlikeye atamacıam kendimi.Başka deneyenler varsa onlarda denemelerinin sonuçlarını yazsın da bilgilensek