MFK-1 Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 ALLAH milletimize yeniden milli marş yazmayı nasip etmesin... Amin.... Yarın bu adam tekzip yayınlamazsa varya.... Bu adam kadar.....
Exvision Geçen günlerde bundan daha kötü bir görüntü geçti elime. http://www.karidegiliz.biz/istiklalmarsi.mpeg İzlemek için QuickTime gerekiyor...
ajan54 Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Geçen günlerde bundan daha kötü bir görüntü geçti elime. http://www.karidegiliz.biz/istiklalmarsi.mpeg İzlemek için QuickTime gerekiyor... Bunu daha öncede vermişlerdi ve yüklemedim bile okadar kötü bir şey olduklarını anlattılar ve kendimi tutamayacağımı bildiğim için yüklemedim. Abi ne güzel söylemiş Mehmet Akif Ersoy "Allah bu millete bir daha istiklal marşı yazdırmasın" bu sözü okuyunca yani siz hatırlatınca içim gerçekten kötü oldu bir insan geçmişine bukadarmı saygısız olur.tek dileğim o adam başka bir milletin bünyesinde bir istiklal marşı yazsın Allah ona öyle bir şey nasib etsin.
TeKiN uA Suc Bunda Deil Vatan Gazetesinde,Onlar İzin Vermese Yazamazlar. Bu Herij Kadar Şerefsiz,Adi,Haysiyetsiz,P..,O.Cocugu Biri Gormedim
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Ne şerefsizler var Milli Marş'la resmen dalga geçiyorlar :,( :,( :,( :,(
SuperBamm Dünyanın en güçlü devleti Türkiye'dir. Bazıları içerden yıkmaya çalışıyorlar bazıları dışarıdan ama bir türlü yıkamıyorlar..
CrisTiano Orjinal Mesajı Yazan: juzam türk halkından özür dilemesi lazım kesinlikle ama adamın zihniyet bu şerefsiz herif gitsin nerde yaşıyosa yaşasın aynı olay münich olimpiyat satdında almanya ile bi milli takımın (hatırlıyamıyorum) arasında oynanan özel maçtada yaşandı SARAH O'CONNER adlı bayan şarkıcı ki bu kişi almanyada ve amerikada çok ünlü bi şarkıcıdır alman milli marşını yanlış söledi ve bi kaç kişi dışında kimse tepki göstermedi gösterenlerden biride ünlü alman tvsi RTL in anchırman iydi ve adamı 2 gün sora işten aldılar ve şimdi hiç bi kanal iş vermiyo adama adam dakka başı özür diliyo ama nafile yüksel aytuğ gibi adamları hem işten atacan hemde ülkeden böle vatan hainleride var aramızda bi de gazeteci olacaklar. aynen katılıyorum özür dilemesi lazım.
TheMaNqLeR Bu yazarların yazıları denetimden geçmio mu genel yayın yönetmeni tarafındn fln..?? Bu nedir bu terbiyesizlik yaw git başka ülkede yaz o zaman terbiyesizz
ajan54 Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm Dünyanın en güçlü devleti Türkiye'dir. Bazıları içerden yıkmaya çalışıyorlar bazıları dışarıdan ama bir türlü yıkamıyorlar.. katılıyorum ve osmanlı yarım asır yaşadı türkiye ondanda çok yaşayacak en azından bizim gibi katanını seven insanlar olduğu sürece yaşayacak
TheMaNqLeR Bu herif vatan haini ilan edilmeli bence (çok abarttın demein bence böle) Cezası : Sınırdışı
RaceDoctor Yanlız adam sözlere birşey demiyor.Fark ettiyseniz İstiklal Marşı'nın **melodisi** gerçekten yanlış!Sözlerine hiç birşey demiyorum.Diyeni ayrıca! :mad: Fakat melodisi öyle Yani: "Korkma sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak" olan dize "Korkma sönemz bu şafak Larda yüzden al sancak" şeklinde okunuyor.
SuperBamm müzikte böle bişe örenmiştik ilkokulda :) yarım bilmemne diye. sanat müziğinde de vardır ;)
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: RaceDoctor Yanlız adam sözlere birşey demiyor.Fark ettiyseniz İstiklal Marşı'nın melodisi gerçekten yanlış!Sözlerine hiç birşey demiyorum.Diyeni ayrıca! :mad: Fakat melodisi öyle Yani: "Korkma sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak" olan dize "Korkma sönemz bu şafak Larda yüzden al sancak" şeklinde okunuyor. Senelerdir bu marşı okuyorum, hiçbir şekilde zorlandığımı hatırlamıyorum. Melodisi de bence çok güzel, yanlışlık falan yok. O yazıyı yazan şerefsiz kendini ne zannediyor da "İstiklal Marşı değiştirilsin" diyor :mad:
ajan54 Orjinal Mesajı Yazan: RaceDoctor Yanlız adam sözlere birşey demiyor.Fark ettiyseniz İstiklal Marşı'nın melodisi gerçekten yanlış!Sözlerine hiç birşey demiyorum.Diyeni ayrıca! :mad: Fakat melodisi öyle Yani: "Korkma sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak" olan dize "Korkma sönemz bu şafak Larda yüzden al sancak" şeklinde okunuyor. Ama farkedersen adam melodisini değil marşı değiştirelim diyor.Marşı değiştirmek sözlerini ve melodisini aynı anda kapsar.
RaceDoctor Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 Marşı değiştirmek sözlerini ve melodisini aynı anda kapsar. Sence yazarın kasdettiği söz müydü, müzik mi? :drooling: