kardeşim sen kim oluyosunda istiklal marşını kaldırıp yerine daha
kolay okunan marş koyalım diyosun ha amerikan milli marşı bilmem kaç
kıta ama adamlar rahat rahat okuyolar eğer milli marştan rahatsızsan
git yunan milli marşını ezberle hatta TÜRKİYE CUMHURİYETİNE bi katkıda
bulun temelli oraya yerleş tamam mı?
sabah neşeli bi şekilde güne başlamıştım senin bu dengesiz yazın
yüzünden sinirim bozuldu sen 150000 kişinin uğruna şehit olduğu bi
marşı 10-15 kişinin beceremediği için değiştirelim deme cürretini
nerden buluyosun ayıp bide türk evladı olacaksınız vatan hainlari
sizin gibilerin içinden yetişiyo işte ayrıcada senin bu yazmış olduğun
yazı suçtur bi daha böle abuk yazılar yazma tv dizilerini filmleri
felan eleştir ve yorumla
BU VATAN TEKTİR BÖLÜNEMEZ anlamışsındır umarım...
böle yazıp yolladım terbiyem müsade etse bişi daha yazacaktım ama zaten birileri yazıp yollamıştır kesin düşündüğüm şeyi