Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean™
siz ateşli olabilirsiniz ama bunu herkes kabul ediyor ki en iyi taraftar beşiktaş taraftarıdır herşeyden önce efendidir rakibine her zaman saygılıdır vede ligde beşiktaş'a geçen sene yapılan haksızlıklara rağmen itiraz etmedik ama bizim yerimizde siz olsaydınız yada galatasaraylılar türkiye yerinden oynardı
Beşiktaş taraftarı efendi taraftar mı? :confused: Rakibine saygılı mı? :confused: Haksızlıklara(!) itiraz etmez mi? :confused:
örnek1: Bjk-Fb bayan basketbol takımı final serisindeki taraftarlık örneği
örnek2: Geçen sene Kadıköy'deki maçta, oturduğu koltuklara sebep klup başkanına küfür edebilen taraftarlık örneği
örnek3: 'objektif' futbol medyasının 5'ini de kabul ettiği kırmızı kartları, bugün hala konuşabilen taraftarlık örneği