Olm ne muhatap oluyosunuz su heriflerle Bunlar kadar taklitci trübün mü var..
Her besteyi calan yaraticida uzak sadace her mactan onca bi omuza cekip ilk 5 dk güzeller güzeli diyen SEYIRCI taraftar asLa oLamazlar..
Gecen sene Basket macinda Bizim Hayat Sensin bestesini söylediler trübünler tepki verdi..
Utandilar futbol macinda söylemeye..
Kendimizi adam gibi trübünlerle karsilastiralim..Fener ne malesef Türkiyede o trübünde yok..
Rakipsiz..
Beste farklidir Hareketlenme farklidir..
Hareketleri dünyanin her yerinde yaparlar..
eğer fenerlilerin dediği gibi mantik olsaydi..
Meksika dalgalanmasini dünyada sadace Meksikalilar Milli maclarinda yapsinlar..
Yada Maclarin sonlarina doğru skor avantaji varken show'a yönelmeye baslayinca oyun OLEY OLEY'i sadace Ispanyol taraftarlar yapsin...
Yada Takimi Mendil sallayarak prostesto etmeyi de sadace Ispanyollar yapsin..
Gecin verin bunlari.. Her kes kendi mekanina gidip yazsin..