Rica ederim el di@blo, Exvision, cr@zy_child :)
Ram yiyor mu sorusuna gelince. Bu skin pc'ye normal bir windows temasıymış gibi ekleniyor. Yani bu tema yüklendikten sonra da diğer standart temalara geçiş yapılabiliyor. Her yer eski haline dönemeyebilir. Örneğin windows açılışında hoşgeldiniz yazan ekran, temel sistem ikonları(klasör, harddisk, bilgisayarım gibi ikonlar....) vs. Burdan lafı nereye getireceğim: Yani windows'a büyük bir eklenti olmuyor. Sadece var olan grafikler yenileniyor. Ve görüntü özelliklerin'den seçtiğimiz yere, yeni bir tema ekleniyor.
Yok ben bunlardan şüphe ediyorum ama yine de denemek istiyorum diyorsanız, uninstall seçeneği çok sağlam bir biçimde çalışmakta.