Orjinal Mesajı Yazan: Alexander
Sa Mp yaptığım için hep sorun yaşamıyorum online'da pusuya yatmaları ,yalan söylemeleri ve çete kuranların üstüne gelmesine sinir oluyorum...
Banada aynısını yaparlar,Ben iyi nişancıyım fakat makina m.ö. 2000 yıllarına ait, oyun 1.000.000 kat daha yavaş veee onlar kendi hızlarında oynar iken ve bende karşılık veremez iken,,,,,
TAHMİN ET
Kendimi hastanede buldum......:) :mad: