Bende nefret ediom o olaydan yaa mesela arabayı alıom modifiye yapıom bi ton fıstık gibi oluyo (ee haliyle epeyde para gidio) sonra sevgililerimden birini almaya gidiom artislik yapcaz kıza, bi bakıom (afedersiniz) hayvan'ın teki gelip bi geçirio araba haşat oluyo! Ee ben bu adamı inip öldürmiyim de ne yapim??? Gidiom öldürüom sonrada polis gelio iyice sinirleniom!!!