iron mike arkadaşlar http://footballcommunity.ea.com/content.php?i=20 sitesindeki haberde fifa 06 nın 13 ekimden 30 eylüle alındığı bildirildi...:) :) :)
bigben3 arkadaşlar bu bencede çok güzel ve sevindirici 1 haber yalnız oyunun bu tarihte ingiltere de satışa çıkacaına dikkatinizi çekmek istiyorum . ama ne farkeder ki , tarihin geriye alınması bile sevindirici 1 haber :)
İsildur Süper Haber.Hem sınavlar başlamadan oynarım hem de artık screenlere bakıp iç çekmem.FIFA 06'yı hiç sıkılmadan 1 yıl oynarım.(Ama okulum var.Böyle bir rekor kıramam. :) )
Ozan JK :drapeau: :mesale: :applause: süpppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çünkü okul yarım gün annem de örtmen oda ölenci :D :D :D
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: El di@blo :drapeau: :mesale: :applause: süpppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çünkü okul yarım gün annem de örtmen oda ölenci :D :D :D valla ne diyeyim :D :D :D
Kaos81 Orjinal Mesajı Yazan: El di@blo :drapeau: :mesale: :applause: süpppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çünkü okul yarım gün annem de örtmen oda ölenci :D :D :D ne o ya hiperojen maddemi kullandın sakin ol :D :D :D
ThE_HaTReD Orjinal Mesajı Yazan: El di@blo :drapeau: :mesale: :applause: süpppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çünkü okul yarım gün annem de örtmen oda ölenci :D :D :D tamam sakın ne bu hiperlik :D:D
PvanHooijdonk Peki bu oynun demosu ne zaman çıkacak? Bilen varsa bana cevap yazsın. Bende onu merakla bekliyorum.
iron mike Orjinal Mesajı Yazan: mbaranulutas Peki bu oynun demosu ne zaman çıkacak? Bilen varsa bana cevap yazsın. Bende onu merakla bekliyorum. ekimde çıkacağı zaman eylülün ikinci haftasında çıkacağı söyleniyordu...şimdi ise çıkış tarihi 30 eylüle alındığına göre daha da erken çıkacak gibi görünüyor...
skywalker10 Oyun Amerika'da (ya da başka bi ülke bilmiyorum) 30 Eylül'de çıkacak. Buraya gelmesi 1-2 hafta sürer :(
KiNG UK demek United Kingdom yani İngiltere demek.Oyun 30 Eylülde İngiltere'de çıkacak demek 30 Eylül'de en geç 1 Ekim'de Türkiye'ye gelecek demek.
Ozan JK arkadaş naapayım bundan ii haber olurmu şindiden okullar açılınca nasıl oyun oynucam diye düşünüyodum bu çok güzel 3 saat evde boşum daha ne olsssunnn