âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: bugra11 peki bu oyun kaç mb? Birader sen takmışsın megabaytına...napcan megabaytı?
Beckham 23 arkadaslar f1 2005 ne zaman cıkıyoo pcye bilginiz varmı veya cıkacakmı bide busene takvime yeni eklenen Türkiye pisti olucak mı????????oyundaaa
Gonzo1982 Arkadaslar oyun 2 seneden beri lisanslı olarak sony'nin elinde ve sadece onlar çıkaıyor ve bildiğim kadarıyla 5 sene daha onlar yapacak oyunu... Üzgünüm ama oyun sadece PS2 için çıkıyor daha dogrusu çıktı... Boşuna beklemeyin