ya arkadaşlar. elinde bütün parçaları olan bi arkadaş yok mu. var.
e o zaman bütün parçaları tek bir rar dosyası halinde sıkıştırın.
sonra o tek parça rar dosyasını peer2mail programıyla mailinize yollayın.
istediği kadar büyük olsun, program dosyayı 10ar mb parçalar halinde yolluyo maile.
sonra da WE TURKAsını paylaşmak isteyenler, elinde olmayanların maillerine forward ederler. böylece diğerlerininde maillerinde WE TURKA V2.0 olmuş olur. ve bulamama sıkıntısı kökten çözülür. halihazırda benim de WE TURKAm yok.
ilk upload edene hayrına iki dua ederim. duyrulur. üç de olabilir :) :)