mcinar Arkadaslar malesef www.soccercenter.net de olan WE Turka v2.0 inderemiyorum bulamiyor indirecek siteyi ve Türkce Speakeri de bulamiyor... Lütfen Yardim
DIE ya bende indiremiyorum hobarey yardımcı olun ben ist.dayım biri göndersin olmadı hayrına k.çekmece-bakırköy hattında şey edebilirim elden yada yurtiçi kargo yapsın 3-4milyon ödemeli:) 10-15 kişi burda 2.0 bekliyoruzzzzzz meydey yardım
Zeus6 yok abi kimsenin yardım ettigi yok makkay tatilde herhalde 3 gün oldu siteye gireli mesaj fln attım cevap gelmedi bende cıldırıorm işte bütün gün bu forum acık cevap gelir die bekliorm
molotow bende 13 parçalık olanı indiriyordum..12 ve 13. parçalar kaldı onlar inmiyo kırık link..üff nedir bu sorun.*
Zeus6 molotow arkadasım indirme 13 partlık bölümü benm dün bitti kurdum bilgisayada herseyi silior tahaki winrarı bile silio virüs tekrar kuruosun yine silio mesela son olarak avgnin icine girdi onuda sildi artık firüs detected ekranı cıkmıor yior bitirior makineyi aksam format atmayı düsünüorm 1 günden fazla kullanamıosn 13 partlıgı yani anlyacagın daha dün yasadım dikkate al dedigimi biri gelip 6 partlık olanı tekrar koyana kadar biz bole takılıcaz
serhatkoyuturk arkadaşlar forumun diğer bölümlerini okumuyouz mu 13.part daki pes4.exe dosyasıyla oyunu çalıştırmayın kendi pes4.exe sini kullanın
Zeus6 kendi exe sini kurunca kitserverda hata verio blueboy biyerden bi patlak verio aksam format atıcam sonra tekrar denicem onu yaptıktan sora we 3 de sorun cıkmıcak mı??
serhatkoyuturk aynı sorun daha önce bi arkadas da cıkmıstı ona benim exe verdim sorun hallodu istersen asagıdaki linkten pe4.exe indirebilirsin http://rapidshare.de/files/4181633/pes4.exe.html
molotow zeus6 sorun senin makinede olmasın? başkalarında da oldumu bu sorun acaba? biri kendi imkanlarıyla izin alıp koysun bir yere 6 partlık olanı..insanlar indirmek oynamak istiyor..keşke daha önce haberim olsaydı..
molotow blue boy bana 13 part lık olanın 12 ve 13. partları lazım..nasıl temin edebilirim..valla ne olursa olsun bi denemek istiyorum..o kadar bekledim indirdim 11 tanesini şimdi 2 tanesi kaldı..bi akıl ver..gönderemez mi kimse
serhatkoyuturk Orjinal Mesajı Yazan: molotow blue boy bana 13 part lık olanın 12 ve 13. partları lazım..nasıl temin edebilirim..valla ne olursa olsun bi denemek istiyorum..o kadar bekledim indirdim 11 tanesini şimdi 2 tanesi kaldı..bi akıl ver..gönderemez mi kimse nerde oturuyosun hangi sehirde
Zeus6 abi molotow iste bi arkta daha olmus makinede sorun yok, ben ilk seferde kendi exe mi kullandım kitserverda sorun olunca 2. seferde we 2.0 ın icindekini yolladım sora olan malum aksam format atıp blueboyun koydugu exeyi denicem sora we 3.0 ı denicem
Zeus6 Orjinal Mesajı Yazan: molotow blue boy bana 13 part lık olanın 12 ve 13. partları lazım..nasıl temin edebilirim..valla ne olursa olsun bi denemek istiyorum..o kadar bekledim indirdim 11 tanesini şimdi 2 tanesi kaldı..bi akıl ver..gönderemez mi kimse yaz mailini gmailden atıyım sana 12 13 ü ben 3 gündür ugrastım sen ugrasma
molotow zeus dirtyhandz@graffiti.net mail adresim.. olmaz diyosan msn adresimi özel mesaj atıyım.. blue boy GEBZEde oturuyorum istanbul izmit arası oke.
Zeus6 gmailin yok mu molotow bunnar 90 mb fln mailinin kapasitesi kac ona gore ben icin fark etmez ben yollucam direk?
serhatkoyuturk Orjinal Mesajı Yazan: molotow zeus dirtyhandz@graffiti.net mail adresim.. olmaz diyosan msn adresimi özel mesaj atıyım.. blue boy GEBZEde oturuyorum istanbul izmit arası oke. zeus atmazsa ev adresini özel mesaj olarak at sana kargoyla yollıyım
Zeus6 büyük olasılıkla gider ama daha saglıklı olmasını istiosanz ole yapın ben simdi yolluorm molotowa her ihtimale karsı
hasan111 yaa blue boy baenim gmail var rapperkabus@gmail.com bana 5ten 13 e kadar yollasana ilk 4 ten sonrası hataveriyo nolur yardım et sen at ben silip tekrar tekrar atarsın lütfen