Orjinal Mesajı Yazan: mbaranulutas
Beşiktaş yok çünkü henüz bizim kadar ünlü değilsiniz. Örneğin Şampiyonlar Liginde hiçbir anınız yok. Yani sizin takım FB ve GS kadar tanınmıyor. Türkiyeden herkes Beşiktaş'ı tanıyınca tüm dünya tanımış olmuyor. Arkadaş bunu içimizden birinin söylemesi lazımdı. Artık kabullenin BJK'yla FB bir değil.
:p
1.Beşiktaş ve TSL yok çünkü EA'in lisans almasında problem var (TFL ve üst kurumları sağolsun).
2. Şampiyonlar liginde başarımız veya anımız yok demek?
Chelsea 0-2 Beşiktaş
Beşiktaş 3-0 Barcelona
PSG 1-3 Beşiktaş
(bunlar sadece göze en çok batan örnekler) ha bu arada Beşiktaş'ın UEFA denklik puanı neden Fener'inkinden daha yüksek?
3. Fenerbahçe söylediğin kadar tanınmış değil (GS'nin yanında)
4.En önemlisi... bazı şahıslar yapamamları gereken şekilde başka takımları aşağlıyor, futbol forumunda bile yasak olan bir davranış (ki şu an futbol forumunda bile değiliz). Beşiktaş veya herhangibir takımın alehinde konuşulması affedilemez bir davranış, bir daha yapamamanı öneririm.
Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_
metin6086 sana katılıyorum mbaranulutas bence çok ayıb etmişin bende fb liyim ama diğre takımları aşşalamıyorum en azından beşiktaşın tarihine bi bakıpta konuşsaydın
nedir bu arkadaşlar ya mbaranulutas neden aşşalıyosun diğer takımları anlamıyorum
sen fenerbahçeye yakışmayan bir taraftarsın
Orjinal Mesajı Yazan: metin6086
fenerbahçenin o oyunda olmasının sebebi geçen yıl şampiyonlar ligine katlmasıydı uefa cl de fenerbahçe olduğu için burayada koymuşlar fenerliler kendinizi çok büyük sanmayın beşiktaşta avrupada tanınmış bir klüp kendimizi kandırmayalım lütfen ve de eğer o oyunda fener yerine bjk olsaydı hiçbir bjkli fener için avrupada tanınmamış demezdi (saygı gereği) lütfen gerçekleri görün avrupa beşiktaşıda fenerbahçeyide tanıyor gerçi bunları tartışmanın yeri değil ama olsun gerçekleri görmeniz lazım
Teşekkürler