Orjinal Mesajı Yazan: sefillik
evt bütün laf bu işte işin kısacası popülerlik alıyorlar. ya arkadaşlar porto alıdıda noldu unutuldu gitti cl yi aldıda millet yani avrupa önüne bakıyor ya azcık düşünün bizim gibi bi başarı yapıp onunla her sene övünmüyor adamlar hep daha yenilerinin peşinde. ama bizim ligteki takımlar aman bi büyük yakımı yenmeye kalsın hemen tanınıyor zaten öle çeyrek final falanda oynasan olmuyor kardeşim. ona bakarsan olimpiakos yunan takımı çom çok fazla tanınıyor bjk ve fb den ben fenerliyimde.
yani avrupa hep güncel bizse yerimizde sayıyoruz o kadar bakın böle giderse fb bjk veya gs veya ts bu başarının üstüne koymazsa şuraya yazıyorum. 5 yıl sonra gs olmaycak fifada.
Şimdi neyin tartışmasını yapıyorsunuz biliyormusunuz ÖLMÜŞ EŞŞEĞİN
beni iyi dinleyin
Fenerbahçe"nin Fifa 2006 da olmamasının BİR TEK nedeni var
Fenerbahçe İlk olarak EA SPORTS firmasının Şampiyonlar Ligi oyununda yer aldı çünkü Fenerbahçe o sene Şampiyonlar liğine katıldığı için dolayısıyla zaten EA SPORTS her sene bize yeni oyun çıkarmıyor aslında bir önceki çıkardığı oyunu geliştirip bize satıyor dolayısıla zaten CL2005 veritabanında fenerbahçe vardı
Fenerbahçe"nin Cl2005 de yer almasının sebebi zaten belli idi oyun şampiyonlar ligi oyunuydu yani boşa tartışmayın zaten sonuçta veritabında fenerbahçe vardı
tartışmaya açığım bu konuda