serhat_akın 9 pes 5 çıkınca anında alıcam:) ama şunu söliim fifa 06 forumda fifa pesten daha güzel yorumunu yapmışlar ben jiç onlara aldırış etmyorum çünki biliorum ki forever pes/we (ama fifa 2006 merak ediorum onuda alcam)
goti görmeden karar verme pes kadar oynanış bakımından iyi olmasada bu sene bayaa bi sıçramışlar..zira +ları şu anda pes 4 ten fazla.bütünsene pes oynadım.bakcaz tabi tam sürümünün oyalama süresi herşeyi gösterecek.ama pes olayını bir fanatizme dönüştürmüş arkadaşları da düşünerek f06yı ilk oynadıklarında çok garip geleceğini ve ilk 10 dakikalık oynama süresinden sonra tamammı devammı gibi incebir çizgide birmiktar önyargı ile yaklaşacaklarına eminim.bu yüzden alışma süreci içersinde zorluk yaşayacaklardır nefret veya sempati arasında gidip geleceklerdir.zira geçen seneki görselliği hemen hemen koruyor 06 bu yüzden olabilir.bide bunlar başka başka oyunlar sonuçta mutlaka farklı ama futbol somut olarak hep aynı buda bana garip geliyo ya neyse sonuçta gerçeğe enyakın olanı ve bizi ençok saranı oynayacağız...saygılar
HasanSas11 Orjinal Mesajı Yazan: serhat_akın 9 pes 5 çıkınca anında alıcam:) ama şunu söliim fifa 06 forumda fifa pesten daha güzel yorumunu yapmışlar ben jiç onlara aldırış etmyorum çünki biliorum ki forever pes/we (ama fifa 2006 merak ediorum onuda alcam) onlar pes oynamamisdir yoksa....