walla beyler boyleleri cok ve bilmiyom ama bana cok denk geliyo mesela gecende ps2 oynamaya gittik arkadalarla ordada cocugun teki ben ps3 aldım diyo yemin bile ediyo! nerden aldın dedim ingiltereden dedi bende dedim japonyada cıkmadan asla ingiltereden alamazın dedim oda japonyada zaten 1 ay once cıktı demezi :) cıldırttı beni dedim ben ps3 takib ediyom dedim 2006 da cıkcak diyom cocuk cıktı diyo yaw.
Neyse pes5 ekim15 de bu dogru. insallah eylul 15 de demo cıkarda 1ay onceden de olsa biraz oyunu gorelim PC de. ps2 de gordum baya iyi olmus ama tabi PCde goruntu daha guzel nede olsa HIGH DEFINATION!!!!!!! :)