Orjinal Mesajı Yazan: duskgrief
Ark.lar üni.lere girenlere hem tebriklerimi sunar hemide şunu derim ki Allah sizlere kolaylık versin. görceksiniz öss'yi kazanmak üni.de okuyupta bitirmekten çok çok çok...kolaymış diyeceksiniz.(tabiki bölümüne bağlı) hadin sizlere başarılar...
gülüyorum bu lafa sadece...öss'den yeni çıkan ve üniversteyi kazanmış gençlerin içerisinde bulundukları inanılmaz rahatlığa, kızgın kumlardan serin sulara atlama hissine gölge düşürmek isteyen "gıcık ağabey, kıl dayı, iğneleyici amca..." tavrıdır bu klasik...
valla üniversteyi henüz okumadım ama milyonlarca kuzenlerim ve abim sayesinde okumuş kadar oldum, e lise desen öss desen de bizden sorulur zaten , yani kısaca bu öss mi üniverste mi, gelen gideni aratırmı konusunda saatlerce dil dökerim, tartışırım ama burası müsait değil... :)