metin27 ya beyler bu öss'de hangi üniversiteyi kazandığımı hangi siteden öğrenebilirm!tv'ler bugün fln diyolardı ama yok meb'de nerden bulucam!
masterran http://oss.osym.gov.tr/ bu arada ytü makina mühendisliğini kazanmış bulunuyorum allah'ın izniyle...çok şükür yani :)
juzam beyler öncelikle kazananlara hayırlı olsun kazanamayanlara allah kolaylık versin ben Bilkent Üni. Bilgisayar teknolojileri ve programlama bölümünü kazandım herkese hayırlı olsun
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: pardon blueeda sen sınava girdinmi sınava girdim ama bişe yapamadım doru dürüst:( seneye artık..mersine dersaneye gidiom zaten :,(
selimmm15 Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum,Ama esas zor olanın üniversite içi sınavlar olduğunu unutmayın...
pardon benimde istediğim olmadı arkadaşlar beni iyi okuyun çalışın,gezip tozmayın ve birde önemli olan hayat üniversitesi biz ona gidiyoruz diyenlere gülün ne demek hayat üniversitesi zaten bütün insanlar onu bitirmiyormu ikinci üniversite koşuldur
juzam Orjinal Mesajı Yazan: pardon benimde istediğim olmadı arkadaşlar beni iyi okuyun çalışın,gezip tozmayın ve birde önemli olan hayat üniversitesi biz ona gidiyoruz diyenlere gülün ne demek hayat üniversitesi zaten bütün insanlar onu bitirmiyormu ikinci üniversite koşuldur valla bu okuyacağım bölüm benim ilgi alanımı direk teşkil ettiği için bölümün mderslerinde zorlanmam ancak ingilizce sadece tatildeki rus turistlerle konuştuğum kadar olduğundan bu ingilizceyi nası halledecez bilemiyorum valla bide pardon arkadaşım dediklerine aynen katılıyorumda bişi anlamadım biz seni niye iyi bi şekilde okuyalım :drooling: :D :p
eagle1903bjk Ankara universitesi veterinerlik fak 1. tercihimdi hemen geldi amam şimdi taban puanları nerden öğreneceğiz
ronaldinho10 izmire ekonomi ünivesitesi burslu uluslararası ilişikler ve avrupa birliği bölümünü kazandım
masterran Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin kazananlar tebrik edilee hazırlık OKUYUN... sonra zaten hayatınız fena kayacak... :) abi harbi bende istiyorum da okumak diyorum bi sene ortamlara akarız, ordan oraya koşarız, wow oynarız falan, ama diyolar manyak mısın bi seneni heba etme, var mı hocam ikna edici düşüncelerin bu konuda :)